Esquerra-València s'oposa a la destrucció dels arbres centenaris de Guillem de Castro

El Portaveu d'Esquerra-VLC, Josep Heras, ha declarat aquest matí que "l'Ajuntament de València té com a principal objectiu destruir tot el patrimoni cultural valencià". Les declaracions han vingut motivades després de saber que el consistori planeja construir un aparcament subterrani a Guillem de Castro, junt a les Torres de Quart i la Beneficència, substituint-lo pel jardí que es troba en la zona i que compta amb arbres amb dos segles d'antiguitat.

Per a Heras "cal donar solució als problemes d'aparcament i mobilitat urbana a València, però estem convençuts, i això ens diu la lògica, que per construir aparcaments subterranis no cal destruir el patrimoni cultural de València". Segons el dirigent independentista "sembla que l'alcaldessa Rita Barberà té com objectiu destruir la nostra història i no escoltar les reivindicacions veïnals" ja que "l'Associació d'Amigues i Amics dels Jardins Valencians ha mostrat el seu malestar al respecte".

Josep Heras ha afirmat que "Esquerra-VLC s'oposarà a la destrucció dels arbres centenaris de la zona i anima a l'Associació d'Amigues i Amics dels Jardins Valencians en les protestes que es plantegen efectuar, tant en la programada per avui com en les possibles concentracions que es puguen realitzar d'ara en endavant". "Ja és hora de que entre tots plantem cara a la política destructora del PP a València", ha sentenciat.

Etiquetes