Èxit de convocatòria al Sopar de la República d'ERC Alt Camp a Bràfim

El passat divendres 18 de maig Esquerra Republicana de Catalunya a l'Alt Camp celebrà a Bràfim el tradicional sopar de la República Catalana amb un èxit d'assistents que va desbordar les millor prediccions.

Amb el president d'ERC, Oriol Junqueras, i el portaveu nacional de les JERC, Gerard Gómez del Moral, els i les militants de l'Alt Camp es reuniren en un ambient d´optimisme per la bona marxa del partit a la comarca. Exemple clar i significatiu va ser la presentació per part del President de la secció local de Valls de la renovada secció local de les JERC amb vuit nous components.

Al finalitzar el sopar, el portaveu municipal de "Tot som Brafim-ERC" Xavier Rius i Oriol Junqueras feren un emotiu homenatge a dos veterans Republicans de Bràfim per haver mantingut la flama d'ERC viva durant la foscor de la dictadura.

Per a cloure l'acte, Josep Pallàs, nou President d'ERC Alt Camp, va presentar el discurs del president d'Esquerra Republicana. Junqueras va esperonar a tots els assistents a seguir treballant pel país, “a ser com som; gent treballadora, cadascú en el seu àmbit, a les empreses, a les universitats” i “a no defallir en cap moment. Tenim un camí díficil però clar per davant i hem de seguir persistint”. L'acte finalitzà amb el cant dels segadors.