Grup parlamentari d'Esquerra Republicana en la jornada de treball a Lloret

El grup parlamentari d’Esquerra Republicana ha encarrilat el nou curs polític amb una doble jornada de treball a Lloret de Mar (la Selva). Els diputats i les diputades republicans han fet balanç del primer any de legislatura i s’han fixat les línies mestres dels pròxims mesos, sobretot de cara al Debat de Política General.

Un curs polític que estarà marcat pel debat nacional i la negociació política amb l’Estat, i per altra banda la crisi econòmica, energètica i de preus, i en aquest sentit el grup parlamentari vol que siguin alguns dels eixos prioritaris de cara al Debat de Política General.

"Reivindiquem la tasca parlamentària com a eina de transformació; el Parlament és l’espai on hem de fer que les coses passin; traduir les idees en lleis, les propostes en realitats, per ser útils a la gent. I allunyar-lo del soroll, dels personalismes", ha assegurat la portaveu republicana Marta Vilalta. I en aquest sentit, els republicans s'han conjurat per abordar propostes i resposta per a la ciutadania des de "consens amplis, el respecte i la garantia d'estabilitat al Govern", ha conclòs.