Huguet comparteix les conclusions de l'informe del Cercle d'Economia en que es denuncia un desigual repartiment de les inversions públiques de l'Estat

El vicesecretari general d'ERC de Política Econòmica i Societat, Josep Huguet, s'ha congratulat de les conclusions de l'informe presentat ahir pel Cercle d'Economia, pel fet que aquesta institució constati públicament, com ha fet ERC en solitari moltes vegades, que el centralisme polític ha aprofitat el procés de privatitzacions, la capacitat reguladora de l'Estat i la globalització, com a ocasions favorables per a reforçar el paper econòmic de Madrid en detriment d'un model equilibrat de ciutats al conjunt de l'Estat. En aquest sentit, Huguet ha assegurat que des d'ERC "compartim amb el Cercle d'Economia l'opinió que només una decidida opció política jacobina pot explicar la implantació de la seu central d'Endesa a Madrid, la implantació a la mateixa capital de l'Estat de tots els organismes d'abast estatal, i l'atracció cap a Madrid de les empreses que treballen amb llicència per desenvolupar activitats sotmeses a regulació o concessió administrativa". > Més informació [::]