Inés Granollers Cunillera

Bellpuig 17 de setembre de 1970

Diputada al Congrés

Actualment viu a Bellpuig. Ha tingut la sort de néixer dona i feminista en una comarca rural. És empresaria, de petita empresa i és per això que coneix bé la realitat del territori, un territori ple del teixit social que representa l'economia catalana, petits empresaris, persones ramaderes, pageses, autònomes... i sap bé que hi ha molta feina a fer i que s'ha de lluitar molt per les igualtats reals per tothom.

Sempre ha cregut que és la gent del carrer la que ha de lluitar cada dia per solucionar els problemes, perquè son qui els coneixen millor. Així es va fer pel referèndum de l'1 d'octubre. I així, creu, hauria de ser sempre. És per això que presenta la seva candidatura a les corts espanyoles, perquè malgrat no ens agradi, encara ens continuen imposant les seves lleis. Dona amb empenta assegura que no li farà cap por portar la nostra lluita pacífica allà on calgui en la direcció cap a una república catalana lliure de corrupcions i plena d'oportunitats.

Perquè aquest procés només té un final!