Joan demana a la Comissió Europea pel compliment de la directiva sobre Plans i Programes a l’hora de redactar el pla territorial de Mallorca

L’eurodiputat Bernat Joan ha presentat dues preguntes a la Comissió Europea davant les mancances que s’evidencien sobre l’aplicació de directives d’obligat compliment a l’hora de redactar el pla territorial de Mallorca.
Joan ha deixat clar que "no pot ser que el pla territorial de Mallorca no incorpori de manera escrupulosa tota la legislació mediambiental de la UE i ha insistit que "el Consell de Mallorca hauria d’haver seguit aquesta directiva sobre Plans i Programes que, a més de promoure el desenvolupament sostenible, s’ocupa de molts aspectes paisagístics i culturals que no s’han tengut presents".