Jordi Castellana Gamisans

Secretari de Coordinació Sectorial i Política Econòmica

És regidor de l'Ajuntament de Barcelona i president de la Comissió d'Economia i Hisenda de l'Ajuntament de Barcelona.

És llicenciat en Economia per la UB, té un Màster Universitari de Fiscalitat a la UOC i està cursant el segon cicle del Grau de Dret, també a la UOC. Així mateix, té formació en Auditoria de Comptes del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya. Ha treballat en el sector de l’auditoria de comptes, gestió d'entitats i sector bancari.

En l’àmbit cívic, és soci d’Òmnium Cultural i Som Energia i està afiliat a la Intersindical CSC. Ha estat vinculat a la Plataforma Infantil i Juvenil de les Corts, Riner Decideix, i ha fet col·laboracions amb l’Esplai Josepets i sindicats estudiantils a la Facultat d’Economia i Empresa de la UB.

Ha militat a les JERC, on ha desenvolupat diverses tasques en els àmbits local i regional, com a secretari de Finances. A Esquerra Republicana, on milita des del 2006, ha desenvolupat diverses tasques a la Secció Local de les Corts i a la Sectorial d'Economia. La passada legislatura ha estat conseller portaveu d'Esquerra Republicana al districte de les Corts.