Josep Maria Jové és reescollit president del Consell Nacional d’Esquerra Republicana

L’òrgan ha triat també Maite Aymerich com a vicepresidenta i Meius Ferrés com a secretària en una Mesa amb majoria de dones

El nou Consell Nacional d’Esquerra Republicana, el principal òrgan del partit entre congressos, ha estat constituït i ha escollit la nova Mesa després de les eleccions del passat 15 de setembre en què es va triar la nova direcció del partit i els nous consellers nacionals.

El fins ara president del Consell Nacional, Josep Maria Jové, ha estat reescollit i estarà acompanyat per l’exalcaldessa de Sant Vicenç dels Horts, Maite Aymerich, com a vicepresidenta de la Mesa. “Gràcies per la confiança. Vetllarem perquè el Consell Nacional continuï sent un espai de debat dins de la nostra organització”, ha afirmat Jové després de la reelecció.

La nova Mesa del Consell Nacional, que està formada per una majoria de dones, ha obtingut més del 90% de suports en la votació. A més de Jové i Aymerich, també en formaran part Meius Ferrés com a secretària i Agustina Vilaret i Xavier Roger com a vocals.

Etiquetes