Junqueras: 'Celebrem l'acord sobre el full de ruta i esperem que s'hi sumi més gent el més aviat possible'

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, ha valorat molt positivament el preacord pel full de ruta per la independència al qual van arribar ahir ERC, CDC, l'ANC, l'AMI i Òmnium Cultural. En el dinar col·loqui 'Moment zero', organitzat pel diari El Punt/Avui al Born Centre Cultural, Junqueras ha afirmat que 'celebrem que s'hagi concretat aquest acord, que correspon al que necessita el país'. El president d'ERC ha celebrat que, si els partits independentistes assoleixen la majoria el proper 27-S, 'exercirem la independència des del primer moment'. 'Sense exercir la independència, seria impossible dotar-nos de les eines que necessitem, que són les eines d'un estat', ha afegit.

Junqueras ha manifestat que 'tenim l'esperança que hi hagi més gent que s'hi sumi el més aviat possible'. En aquest sentit, ha destacat que 'és important construir majories àmplies per fer aquest estat que necessitem el més aviat possible i de la millor manera possible'. Segons Junqueras, 'aquesta ha de ser la prioritat en aquest moments, també en l'àmbit metropolità'. El president d'ERC ha reiterat en la necessitat de 'sumar en aquest projecte altres formacions polítiques i la majoria econòmica i social del país'. 'No deixarem escapar aquesta oportunitat', ha conclòs.

Etiquetes