Oriol Junqueras i Oriol Bossa, avui a Sant Feliu de Llobregat. MARC PUIG

El líder republicà ha reivindicat a Sant Feliu de Llobregat, en la proclamació d’Oriol Bossa com a nou alcalde del municipi, que “aquestes victòries són importants perquè ens acosten cada vegada més a la creació d’aquelles majories que ens han de portar a la més important de les victòries: la construcció de la república”

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, ha estat present avui a l'acte de proclamació d'Oriol Bossa com a nou alcalde republicà de Sant Feliu de Llobregat. Junqueras s'ha mostrat ferm davant el canvi de representant al consistori: "hem de ser capaços de canviar aquells vells partits que han dominat la política durant moltes dècades i que han fet del clientelisme i la corrupció la seva manera d'actuar, que viuen en la resignació i sense la voluntat de millorar la vida de la gent".

Tanmateix, el líder republicà ha volgut reivindicar la victòria d'avui afirmant que "és important perquè ens acosta cada vegada més a la creació d'aquelles majories que ens han de portar a la més important de les victòries: la construcció de la república". Alhora, Junqueras també s'ha volgut dirigir a la població del municipi i ha sostingut que "avui celebrem una victòria més del republicanisme a l'àrea metropolitana, a la capital del Baix Llobregat, de tots aquells valors que el republicanisme representa, una victòria de la gent que viviu i treballeu a Sant Feliu".

Finalment, el president del partit, ha volgut recordar també que "​​ara fa tres anys jo no us vaig poder acompanyar perquè estava donant la cara per tots nosaltres davant d'un tribunal espanyol, però ara hi soc amb el compromís de viure jornades com aquesta, que ens omplen d'orgull i esperança".

Els altres partits saben que som l'enemic a batre, per això només ens en sortirem si anem tots a una i ens fem més forts que mai
Oriol Bossa
 Oriol Junqueras, durant el seu discurs avui a Sant Feliu. MARC PUIG

D’altra banda, el ja alcalde de Sant Feliu de Llobregat, Oriol Bossa, ha estat proclamat avui com a nou alcalde del municipi d'acord amb el pacte de legislatura al que es va arribar ara fa tres anys, després de les eleccions municipals de 2019. Bossa s'ha dirigit a la població després d'haver estat investit com a nou alcalde pel ple municipal, afirmant que "el camí fins aquí ha sigut un camí ple de sacrifici; s'espera molt de nosaltres i ara és l'hora de treballar pel col·lectiu, reivindico l'esperit de lluita, treball i sacrifici de les eleccions de 2019 per continuar endavant".

Finalment, Oriol Bossa també ha volgut recordar que tan sols queda un any per les pròximes eleccions i ha acabat advertint que "els altres partits saben que som l'enemic a batre, per això només ens en sortirem si anem tots a una i ens fem més forts que mai. No hem tingut mai l'alcaldia i aquest repte requereix que donem el millor de tots nosaltres".