El vicesecretari general d'Imatge i Comunicació d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià

El president d'Esquerra Republicana ha assolit, amb més de 2.000, el rècord d'avals obtinguts mai per cap candidat

El vicesecretari general d'Imatge i Comunicació d’Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha estat l'encarregat de fer públic en roda de premsa que Oriol Junqueras ha estat proclamat oficialment candidat d’Esquerra Republicana a les eleccions europees del mes de maig. Sabrià ha explicat que dimecres passat es van validar els més de 2.000 avals que ha aconseguit com a candidat i com que no s'hi va presentar cap altre candidat, s’ha proclamat ja oficialment.

La candidatura d’Oriol Junqueras ha assolit una xifra de rècord històric d’avals recollits per la proclamació d’un candidat amb 2105 avals.

Des d’Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha destacat que la candidatura d’Oriol Junqueras a Europa, que porta gairebé un any injustament a la presó per defensar la democràcia, “és la millor manera de denunciar la repressió i la indecència de l’Estat espanyol en l'àmbit internacional”. Sabrià assegura que “hem de denunciar davant del món que l’Estat espanyol no és una democràcia plena, que és capaç d’empresonar líders i activistes polítics per intentar acabar amb un moviment polític i a Europa ens proposem tornar a fer servir la nostra millor arma per acabar amb la repressió: la democràcia”.

La candidatura d'Oriol Junqueras és la milllor manera de denunciar la repressió i la indecència de l'Estat espanyol"
Sergi Sabrià Vicesecretari General d'Imatge i Comunicació
 Sergi Sabrià en un moment de la roda de premsa

Un cop es coneix el candidat d’Esquerra Republicana, els següents passos a seguir a partir d’ara són la ratificació de la candidatura per part del Consell Nacional el mes de novembre i, ja a partir de febrer, la confecció de la resta de la candidatura.

Etiquetes