Kènia Domènech Àlvarez

Parets del Vallès 12 de febrer de 1994

Secretària d'Afiliació

Regidora d'Ara Parets ERC a Parets del Vallès.

És tècnica d'interpretació teatral i està cursant el grau d’Educació Social a la Universitat Oberta de Catalunya.

Ha estat vinculada a diverses plataformes d'àmbit territorial, com la Plataforma de Defensa de Gallecs o la marxa dels drets socials del Vallès Oriental, entre d'altres. També és membre de la Colla Castellera dels Manyacs de Parets.

Entra a militar al Jovent Republicà l’any 2011, poc després d’impulsar la secció local de Parets del Vallès, i durant aquest temps ha participat en diversos espais de l’organització. El novembre de 2015 va ser escollida portaveu, primer comarcal i després regional, del Jovent Republicà Vallès Oriental. El 2018, va ser escollida secretaria d'organització del Jovent Republicà i des del novembre de 2020 és la portaveu nacional de l'organització.

L’any 2014 es vincula a Esquerra Republicana en el procés de refundació de la secció local, i l’any 2015 es escollida regidora al consistori paretà.

El novembre de 2022, al 29è Congrés Nacional d'Esquerra Republicana, és escollida secretària d'Afiliació de l'Executiva Nacional d'Esquerra Republicana. Alhora, al 30è Congrés del Jovent Republicà, deixa de ser la portaveu nacional de l'organització i dona pas a Pol Baldomà.

Des del 2015 és regidora a l’oposició de l’Ajuntament de Parets del Vallès.