Els membres de la comissió negociadora d'ERC, Ernest Benach i Joan Puigcercós, es reuniran a partir de les deu del matí al Parlament de Catalunya amb els de la comissió negociadora de CiU, Pere Macias i Josep Antoni Duran.
L'encontre entre les dues formacions per debatre la conformació del proper Govern de la Generalitat és el segon de caràcter oficial.
Benach i Puigcercós van precisar ahir que intentaran contrastar el programa de govern que presenta CiU, però van llançar una advertència als convergents: "no es pot creure en un govern de concentració i exigir la presidència incondicionalment, no volem condicions prèvies", va afirmar Benach.
"En un govern de concentració –va afegir Puigcercós– tot és negociable, inclosa la presidència, i nosaltres creiem que no està escrit enlloc que Mas hagi de ser el president, això està per veure, i aquí està el cas del president de Cantàbria, que no pertany a la força majoritària".