L’Esquerra del #noupaís ja és una realitat

El portaveu adjunt del grup parlamentari d’ERC, Oriol Amorós, ha qualificat els resultats obtinguts per Esquerra Republicana-NECat-Catalunya Sí a les eleccions europees de ‘resultats transcendentals que donen molta significació a la lluita i treball de molts regidors, militants, simpatitzants, alguns dels quals ja no hi son, però que també en son artífexs i que contribueixen a que l’objectiu d’una Catalunya lliure, justa i social sigui cada cop més a prop’. ‘L’Esquerra del nou país ja és una realitat, una realitat que ha vingut per quedar-se i ampliar-se, per sumar’.

Amorós ha destacat que ‘avui mateix els dos eurodiputats, Josep-Maria Terricabras i Ernest Maragall, han posat fil a l’agulla en arribar a Brussel·les a complir el primer compromís electoral que és parlar amb la resta d’eurodiputats per explicar-los i convèncer-los de la necessitat que donin suport a la voluntat del poble de Catalunya de poder decidir el seu futur a la consulta del 9N’.

Oriol Amoròs ha explicat que ‘l’històric cinturó vermell de grans ciutats metropolitanes on també hi era ERC, és ara un cinturó groc. És un pas endavant pel país. Un pas endavant que deixa palesa la derrota dels que deien que el procés no seguiria i dividiria. El procés segueix i continua sumant’ ha reblat .