La portaveu d'Esquerra, Marina Llansana, afirma que “TVC no pot renunciar a l'emissió de futbol a les Illes Balears”. Llansana assegura que “després de molts anys d'esforços per tal que Televisió de Catalunya (TVC) arribés arreu dels Països Catalans no pot ser que l'actual direcció malbarati aquests esforços renunciant a una part del territori”.
Marina Llansana demana al director General de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Joan Majó, que doni explicacions de les negociacions que hi ha hagut fins ara i que resolgui aquesta situació. Segons Llansana, ”en cas que es confirmés aquesta informació, no només seria un clar retrocés en el procés de normalització lingüística a les Illes Balears sinó també un mal negoci, ja que suposaria la renúncia a un milió d'espectadors potencials”.
Des d'Esquerra a les Illes Balears, Joan Lladó ha recordat que “l'espai comunicacional català va més enllà del Principat i així mateix ho recullen els principis fundacionals de la CCMA, que expliciten que TVC neix per donar cobertura arreu del territori lingüístic”.