Rovira es reuneix amb la patronal CECOT i destaca l'objectiu compartit de recuperar el Govern i invertir en les necessitats socials del país

La secretària general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, s'ha reunit amb la direcció de la Patronal CECOT i el seu president, Antoni Abad, seguint la ronda de contactes amb membres destacats del teixit social i empresarial del país que es va iniciar amb la trobada amb el sindicat UGT.

Rovira i el president de Cecot, Antoni Abad, han coincidit l’objectiu prioritari de recuperar les institucions, per poder conformar un govern efectiu que es posi a treballar i que comenci a servir els interessos generals dels ciutadans d’aquest país tal com van decidir a les urnes.

Un tema destacat a la conversa ha estat l'afectació de l'aplicació de l'article 155 en l'àmbit empresarial i industrial del país, que comporta per exemple, l’endarreriment de diverses convocatòries en l’àmbit empresarial i industrial que han de finançar inversions en projectes que facin avançar el país en indústria tecnològica, en la indústria 4.0, que facin en definitiva una millor transferència del coneixement a la indústria.