Marta Rovira i Meritxell Serret tanquen les llistes d’Esquerra Republicana pel 14F

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, i l’exeurodiputat, Josep-Maria Terricabras, tanquen la candidatura per Tarragona i Gironoa, respectivament

Esquerra Republicana presenta una candidatura per les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 14 de febrer que no oblida la repressió que pateix el moviment independentista amb la presència de dues dones injustament a l’exili. Així, la secretària general, Marta Rovira, tanca la candidatura per Barcelona; i la consellera i actual delegada del Govern davant la UE, Meritxell Serret, clou la llista per Lleida.

L’exeurodiputat republicà, Josep-Maria Terricabras, i l’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, se sumen al tancament de les llistes per Girona i Tarragona, respectivament. Per Barcelona, cal destacar que el conseller d’Educació, Josep Bargalló, i l’alcaldessa de Sant Cugat, Mireia Ingla, acompanyen a Rovira en els darrers llocs de la llista.

La via àmplia cap a la independència

Amb tot, Esquerra Republicana es presenta a les eleccions catalanes amb una clara vocació de ser útil a la ciutadania, de servir el país i d’avançar cap a la República catalana. Així ho explicaven en el darrer Consell Nacional el president del partit, Oriol Junqueras, i el candidat a presidir la Generalitat, Pere Aragonès: “la llista d'Esquerra Republicana s'assembla al país que volem representar. Em sento molt orgullós de vosaltres, us estic molt agraït. Sé que el país no pot estar en millor mans. Endavant”, afirmava Junqueras des de la presó. “Som la via àmplia cap a la Independència, on hi cap tothom, i volem un país nou i lliure, per fer-ne la Catalunya de les oportunitats per a tothom. Assumim aquesta responsabilitat des d'una visió molt clara: d'esquerra, republicans i independentistes”, afegia Aragonès.

Podeu consultar la llista completa aquí.