Montse Bassa candidata per Girona a les eleccions al Congrés del 28 d'abril

La germana de Dolors Bassa estarà acompanyada per Joan Margall que serà el número 2. Al Senat, Jordi Martí tornarà a liderar la candidatura republicana

Montse Bassa serà la candidata gironina d’Esquerra Republicana a les eleccions al Congrés dels Diputats que se celebraran el proper diumenge 28 d’abril. Bassa ha estat escollida durant el Congrés Regional que els republicans han celebrat aquest dissabte 9 de març a Sarrià. Bassa estarà acompanyada a la candidatura al Congrés per Joan Margall.

Bassa s’ha mostrat orgullosa de liderar la candidatura gironina d’Esquerra i després d’agrair el suport rebut ha manifestat que anirà a Madrid a “a lluitar contra la repressió que estem patint, a defensar els interessos dels municipis gironins i a treballar per l’objectiu que tots tenim a l’horitzó. La independència de Catalunya”.

Bassa ha explicat que s’ha decidit a donar aquest pas “per les mostres de suport que he rebut de totes les persones amb les qual ho he consultat i, com no podia ser d’una altra manera, per la força que m’ha traslladat la Dolors. Només dir-li la proposta em va dir que endavant i va ser l’impuls definitiu per no dubtar ni un moment”.

Aniré a Madrid a lluitar contra la repressió que estem patint, a defensar els interessos dels municipis gironins i a treballar per la independència de Catalunya
Montse Bassa Candidata per Girona al Congrés dels Diputats
  Montse Bassa candidata per Girona a les eleccions al Congrés del 28 d'abril

Joan Margall que actualment ja era diputat al Congrés acompanyarà a Montse Bassa. Margall s’ha mostrat també amb moltes ganes de tornar a Madrid per treballar pels gironins i gironines i perquè “encara hem d’estar a Madrid perquè és allà on, encara, se segueixen decidint moltes coses que afecten a Catalunya”.

Margall ha deixat clar que “anirem a Madrid a demanar que algú s’assegui a l’altra costat de la taula però si continuen ignorant-nos, si continuen deixant de banda els interessos dels catalans i catalanes, les ganes de decidir el seu futur, no ens tremolarà el pols i tornarem a fer caure un altre govern”.

Pel que fa al Senat, la regional d’Esquerra Republicana ha escollit Jordi Martí com a candidat. El cap de llista republicà s’ha mostrat molt content amb l’elecció i ha manifestat la seva intenció de “continuar, a Madrid, treballant per les comarques gironines i la independència de Catalunya”.