Oriol Junqueras amb el president de la Cambra de Representants, David Racero, i la senadora Maria José Pizarro.

Agenda del viatge del president republicà a Amèrica Llatina: Colòmbia

La primera parada del president del partit és a Colòmbia els dies 14 i 15 de novembre. La primera jornada s’ha reunit amb representants de les formacions polítiques Colòmbia Humana, Unión Patriótica i Polo Democrático. En les trobades amb els secretaris generals de les tres formacions han intercanviat opinions sobre les realitats de Colòmbia i Catalunya però també del conjunt d’Amèrica Llatina i Europa. També ha fet un acte amb la Comunitat Catalana al país llatinoamericà.

En la segona jornada s’ha produït la trobada amb el President Gustavo Petro, al Palau de Nariño. La conversa ha girat entorn de les relacions entre Catalunya i Colòmbia, aquelles de caràcter econòmic, comercial, i de turisme, així com dels reptes globals que té plantejats Europa i Amèrica.

El president republicà també té previst trobar-se amb el President de la Cambra de Representants, David Racero. Per tancar el dia, Junqueras farà una conferència a la Universidad del Rosario, a Bogotà.

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, a la Universidad de América.