Permanent Nacional d'Esquerra Republicana amb la presència d'Oriol Junqueras, Carme Forcadell, Raül Romeva i Dolors Bassa / Marc Puig

El president del partit torna a la seu nacional en llibertat i assisteix a la reunió juntament amb Carme Forcadell, Raül Romeva i Dolors Bassa

El president d’Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, ha pogut participar a la Permanent Nacional del partit després de tres anys i mig sense poder fer-ho, degut al seu injust empresonament. També hi han pogut assistir el vicesecretari general de Prospectiva i Agenda 2030, Raül Romeva, la presidenta Carme Forcadell i la consellera Dolors Bassa, per fi en llibertat. La reunió no ha pogut ser completament presencial perquè, malauradament, la repressió continua i la secretària general, Marta Rovira, es troba exiliada a Ginebra.

Aquesta sessió extraordinària de la Permanent Nacional s’ha fet, doncs, en format mixt, telemàtic i presencial, i ha reunit a la seu nacional del partit una vintena d’assistents. Els fins ara presos i preses polítiques han saludat els treballadors de la casa amb emoció, feliços de poder fer-ho en llibertat i, alhora, plenament conscients que només una amnistia posarà fi a la causa general contra l’independentisme i resoldrà la situació de milers de represaliats al nostre país.

La Permanent Nacional és un òrgan integrat per determinats membres de l’Executiva Nacional del partit que es reuneixen, a proposta de la presidència, per fer un seguiment de les decisions preses per l’executiva.

Raül Romeva i Dolors Bassa conversen amb Alba Vergés i Diana Riba abans de començar la Permanent Nacional / Marc Puig