Pau Morales

Vilassar de Dalt, Barcelonès 04 juliol 1994

Portaveu Nacional de les JERC

Primer tinent d’Alcalde de Comunicació, Cultura i Espai Públic de Vilassar de Dalt.
Conseller Comarcal del Maresme.

Està acabant el grau d’Història a la Universitat de Barcelona.

És membre de l’ANC, la Comissió de Festes de Vilassar i diverses entitats locals.
Ha estat vinculat durant més de 10 anys a l’AE Serra de Marina d’Escoltes Catalans, tres dels quals com a cap

• Entra a militar a les JERC el març del 2010, en el procés de refundació de la secció local de Vilassar-Cabrils. Aquesta desenvoluparà diversos projectes de poble, dels que en destaquen la Botifarrada de cada 12-O, les Vilabarraques i la Masoveria Jove. Al si de les JERC ha format part de diversos grups de treball i sectorials (Alça’t, Associacionisme Educatiu, LGTBI+, ACE, Acampada Jove…).
  • Ha estat secretari de Comunicació de la Federació Regional del Maresme i el Barcelonès Nord (2012-14), i Portaveu Regional (2014-16).
  • Entra a militar a ERC el 2012, malgrat ja hi estava vinculat anteriorment. És escollit President de la Secció Local de Vilassar, i participa de l’impuls de la confluència municipalista ARA VILASSAR, que va guanyar les eleccions municipals del 2015 amb majoria absoluta. És elegit regidor de l’Ajuntament

És elegit regidor de l’Ajuntament i des de llavors es responsabilitza de la 1ª tinença d’Alcaldia i les àrees de Comunicació, Cultura i Espai Públic.
També és elegit Conseller Comarcal del Maresme.