Pau Morales Romero

Vilassar de Dalt, Maresme 04 juliol 1994

Secretari d'Organització

Diputat al Parlament de Catalunya per Barcelona.

Graduat en Història per la Universitat de Barcelona.

És membre de l'ANC, Òmnium Cultural, l'Ateneu Barcelonès i diverses entitats locals. Ha estat vinculat durant més de 15 anys a l'AE Serra de Marina d'Escoltes Catalans.

• Entra a militar al Jovent Republicà el març del 2010, en el procés de refundació de la secció local de Vilassar-Cabrils. Aquesta desenvoluparà diversos projectes de poble, dels quals en destaquen la Botifarrada de cada 12-O, les Vilabarraques i la Masoveria Jove. Al si del Jovent Republicà ha format part de diversos grups de treball i sectorials, i de la Federació Regional del Baix Besòs i Maresme, de la qual en va ser portaveu (2014-16).
  • El 27 de novembre de 2016 és escollit nou portaveu nacional de les Joventuts d'Esquerra Republicana en el seu XXVI Congrés Nacional celebrat a Benicarló. Va ser reescollit al XVIII Congrés Nacional celebrat a Vic, exercint el càrrec fins al 28 de novembre de 2020, al XXIX Congrés Nacional.
  • Entra a militar a Esquerra Republicana el 2012. Com a president de la Secció Local de Vilassar impulsa la confluència municipalista ARA VILASSAR, que va guanyar les eleccions municipals del 2015 amb majoria absoluta, moment en què és elegit regidor a l'Ajuntament.
  • El novembre de 2022, al 29è Congrés Nacional d'Esquerra Republicana, és escollit secretari d'Organització de l'Executiva Nacional.

• Va exercir com a regidor de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt entre el 2015 i el 2019, responsabilitzant-se de la Tinença d'Alcaldia de Cultura, Comunicació i Espai Públic.
  • També va ser Conseller Comarcal del Maresme (2015-2017).
  • Escollit diputat al Parlament de Catalunya arran de les eleccions catalanes del febrer del 2021.