Pau Morales Romero

Vilassar de Dalt, Maresme 4 de juliol de 1994

Secretari d'Organització

Diputat al Parlament de Catalunya per Barcelona.

Graduat en Història per la Universitat de Barcelona.

És membre de l'ANC, Òmnium Cultural, l'Ateneu Barcelonès i diverses entitats locals. Ha estat vinculat durant més de 15 anys a l'AE Serra de Marina d'Escoltes Catalans.

• Entra a militar al Jovent Republicà el març del 2010, en el procés de refundació de la secció local de Vilassar-Cabrils. Aquesta desenvoluparà diversos projectes de poble, dels quals en destaquen la Botifarrada de cada 12-O, les Vilabarraques i la Masoveria Jove. Al si del Jovent Republicà ha format part de diversos grups de treball i sectorials, i de la Federació Regional del Baix Besòs i Maresme, de la qual en va ser portaveu (2014-16).
  • El 27 de novembre de 2016 és escollit nou portaveu nacional de les Joventuts d'Esquerra Republicana en el seu XXVI Congrés Nacional celebrat a Benicarló. Va ser reescollit al XVIII Congrés Nacional celebrat a Vic, exercint el càrrec fins al 28 de novembre de 2020, al XXIX Congrés Nacional.
  • Entra a militar a Esquerra Republicana el 2012. Com a president de la Secció Local de Vilassar impulsa la confluència municipalista ARA VILASSAR, que va guanyar les eleccions municipals del 2015 amb majoria absoluta, moment en què és elegit regidor a l'Ajuntament.
  • El novembre de 2022, al 29è Congrés Nacional d'Esquerra Republicana, és escollit secretari d'Organització de l'Executiva Nacional.

• Va exercir com a regidor de l'Ajuntament de Vilassar de Dalt entre el 2015 i el 2019, responsabilitzant-se de la Tinença d'Alcaldia de Cultura, Comunicació i Espai Públic.
  • També va ser Conseller Comarcal del Maresme (2015-2017).
  • Escollit diputat al Parlament de Catalunya arran de les eleccions catalanes del febrer del 2021.