Ferran Civit

L’Espluga de Francolí 22 de desembre de 1977

Vocal de Relacions Institucionals de la sectorial de Drets i Benestar dels Animals

Llicenciat en Periodisme per la UPF, llicenciat en Antropologia per la URV i llicenciat en Història per la UB. Màster en Desenvolupament Humà Sostenible i Desenvolupament Local a la UdG – UNESCO i màster en Direcció de Gabinets de Comunicació Relacions Públiques i Gabinets de Comunicació per la UAB. Diplomat en postgrau per la UOC en Internet: Cerca, estructura i gestió de la informació, diplomat en Postgrau per la UPC en Periodisme Digital Multimèdia i diplomat en postgrau en Lideratge Institucional i Gestió de Polítiques Públiques a la UVIC-UCC.. També ha fet una estada a la UES (El Salvador).

Del 2007 al 2011 havia treballat a l’Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament i, actualment, és el director del programa temporal de Disseny i Creació d’una Empresa Energètica Pública de Catalunya, així com president del consell d’administració d’Energies Renovables Públiques de Catalunya SAU.

Ha participat i col·labora en diferents entitats a nivell local i nacional de caire social, cultural, animalista, drets civils i mediambiental, així com amb diferents mitjans de comunicació locals i nacionals. Ha estat membre de la direcció de l’Assemblea Nacional Catalana i ha estat observador electoral a El Salvador i Uruguai.

President del Consell d’Administració d’Energies Renovables Públiques de Catalunya – L’Energètica

Especialitzat en energies renovables i sostenibilitat, va ser portaveu parlamentari de Medi Ambient per JXSí (XI Legislatura) i Esquerra (XII Legislatura). Va ser ponent relator de les lleis de Canvi Climàtic i de l’Agència de Natura de Catalunya. Ha participat en la creació de la Plataforma Hidrogen Verd – Catalunya Sud liderat per la URV i també ha participat amb ponència al Congrés de l’Energia de Catalunya. Soci de CMES – Col·lectiu per a un nou Model Energètic i Social, de Som Energia i d’Eolpop – Viure de l’aire del cel. També ha estat promotor de la campanya “Riuada Solidària al Francolí” i cocomissari de l’exposició “Un riu de riuades”, sobre aiguats i canvi climàtic.