Portabella demana més protagonisme de la ciència en el Fòrum 2004

El president del grup municipal d'ERC+EV a l'Ajuntament de Barcelona, Jordi Portabella, ha demanat que el Fòrum 2004 dediqui una especial atenció a la ciència i a la divulgació del coneixement científic per a aprofundir en la millora de la qualitat de vida dels ciutadans. Portabella ha utilitzat les paraules de Federico Mayor Zaragoza en un article publicat a La Vanguardia per reivindicar el paper de la ciència al servei de la societat ja que "contribueix a elevar la qualitat de vida i a fer possible la igual dignitat que estableix la Declaració Universal dels Drets Humans". Es tracta, ha dit Portabella, de la salut de l'espècie humana i el seu entorn ecològic i, en això, no val a badar. Portabella creu que cal inventar altres canals de divulgació de la ciència i posar l'accent en la prolífica carrera de científics i investigadors catalans il·lustres que ha donat i dóna Catalunya en benefici del coneixement universal, com ara Josep Trueta, Narcís Monturiol, Ramon Margalef, el Dr. Ignasi Barraquer o Valentí Fuster. > Més informació [::]