Puigcercós reclama al Congrés que els vols diaris entre les Illes Balears i la Península siguin declarats d'interès públic

El diputat d'ERC al Congrés, Joan Puigcercós, ha presentat una proposició no de llei en la qual s'insta el Govern espanyol a realitzar les gestions oportunes "per declarar d'interès públic, d'acord amb el Govern de les Illes Balears, les comunicacions aèries diàries d'anada i tornada entre les illes i entre aquestes i la Península". En la proposició no de llei també es reclama al Govern espanyol que adopti les mesures necessàries "per reclamar descomptes d'un 50% en els bitllets per als residents a les Balears i instaurar la congelació de les taxes aeroportuàries que s'apliquen a les Illes". Així mateix, també demana que es prenguin les mesures adients per donar suport a les companyies aèries que operen a les Balears, establint unes línies d'ajut basades en el concepte d'insularitat i compatibles amb les diferents directrius de la Unió Europea. > Més informació [::]