Ridao afirma que ERC se sent traïda pel decret sobre publicitat institucional i podria recorre'l

El portaveu d'ERC, Joan Ridao ha assegurat que ERC se sent traïda pel decret que ultima la Generalitat per a la creació d'una comissió assessora que controli la publicitat institucional i ha advertit que podria recorre'l davant dels tribunals si l'executiu català no obre un nou procés negociador. Precisament, aquest dimarts ERC farà una roda de premsa conjunta amb PSC i IC-V al Parlament sobre aquest tema. Ridao ha explicat que "ens sentim traïts en el desenvolupament d'una llei que vam impulsar nosaltres ja que trenca el consens institucional en un organisme que ha de controlar les campanyes publicitàries no només de la Generalitat, sinó també dels ajuntaments". La Llei de Publicitat Institucional contempla la creació d'una Comissió Assessora sobre Publicitat Institucional, amb la funció de supervisar totes les campanyes de publicitat dels organismes públics, tant de la Generalitat com dels ajuntaments. Ridao critica fonamentalment la composició final dels membres d'aquesta comissió, que deixa en franca minoria als representants d'institucions municipals davant els del govern català.