Ridao critica durament les declaracions d'Aznar contra les                               reivindicacions autonòmiques

El portaveu d'ERC, Joan Ridao, ha respost les declaracions fetes ahir pel cap de l'executiu espanyol, José María Aznar, en que aquest atacava les reivindicacions d'autogovern fetes per algunes comunitats autònomes. Per a Ridao, "contràriament al que diu Aznar, no és que les comunitats no puguin seguir amb el mateix discurs de fa vint-i-cinc anys sinó tot el contrari: la voluntat política que a Catalunya va posar en marxa l'Estatut, i el seu primari desenvolupament, ha quedat greument afectada durant tots aquests anys per la homogeneïtzació del mapa autonòmic, l'alèrgia a la diversitat, l'alentiment dels traspassos i per les interpretacions restrictives de la Constitució i l'Estatut". En aquesta línia, el portaveu d'ERC ha assenyalat que les reiterades advertències del PP sobre el fet que el que ara toca és culminar el model autonòmic emmascara la voluntat d'anar endarrera i de plantejar la involució i el rescat de competències, com posen de relleu diferents lleis recents. > Més informació [::]