Ridao: 'El que hauria de fer Montilla és posar els 21 diputats del PSC al servei de les demandes de la Generalitat i no a salvar el PSOE'

En relació amb l'entrevista al president de la Generalitat, José Montilla, que publica avui el diari La Vanguardia, el portaveu d'Esquerra al Parlament i candidat al Congrés, Joan Ridao, ha assegurat que “està bé que Montilla no descarti un escenari de confrontació amb Zapatero, però el que hauria de fer és posar els 21 diputats del PSC al Congrés al servei de les demandes de la Generalitat i no a salvar el PSOE”.

Per Ridao, “l'interès superior del PSC no pot ser evitar la imatge de derrota de Zapatero davant del PP, sinó l'interès general de Catalunya i la unitat d'acció dels partits”. I ha afegit: “Montilla té temps fins a la pròxima ronda de contactes de Solbes amb grups catalans per decidir-se, si no hi ha els 1.200 milions d'euros més que reclamem”, en compliment de la disposició addicional tercera de l'Estatut.