Ridao participa avui en una taula rodona sobre la tipificació penal de la crueltat envers els animals

El diputat d'ERC Joan Ridao participa aquest vespre (19 hores), a la seu del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona (Avinguda República Argentina, 25), en una taula rodona sobre l'actual tipificació dels maltractaments envers els animals en el marc jurídic català i espanyol i la seva possible modificació. El diputat d'ERC va presentar la setmana passada al Parlament una proposta per endurir les penes contra el maltractament als animals. A l'acte, obert al públic, a més de Ridao hi intervindran com a ponents el jurista Marc Boillat, que ha elaborat per encàrrec del mateix col·legi un estudi sobre la necessitat de modificar el Codi Penal espanyol i la Llei de Protecció Animal de Catalunya per tipificar de forma més rigorosa la crueltat envers els animals domèstics; i el membre del Grup Parlamentari de CIU al Congrés Jordi Martí. A la sala també hi hauran convidats representants d'organismes de l'Administració pública amb competències sobre els animals domèstics i d'entitats defensores dels drets dels animals. > Més informació [::]