Ridao presenta una proposició no de llei per a evitar que les dependències de la Generalitat siguin utilitzades per a actes no oficials

El diputat d'ERC Joan Ridao ha presentat una proposició no de llei per a impedir que les seus dels departaments, empreses, organismes autònoms o altres seus depenents de la Generalitat no s'utilitzin per a la realització d'actes diferents a la divulgació d'iniciatives o posicionaments del Govern o de l'Administració de la Generalitat. Ridao ha explicat que aquesta proposició neix arrel d'una inusual roda de premsa celebrada el dia de Tots Sants i protagonitzada per l'honorable Conseller d'Universitats Sr. Andreu Mas Colell i pel Portaveu del Grup Parlamentari Català al Congrés, honorable Sr. Xavier Trias, que va servir perquè CIU expliqués el seu vot favorable a la Llei Orgànica d'Universitats, aprovada al Congrés amb els vots de PP i Coalició Canària, a més del que ha quedat dit de CIU. Per al diputat d'ERC, "ens trobem davant d'un nou episodi d'instrumentalització partidista de les institucions i de voluntat deliberada de confondre els interessos generals amb els interessos particulars dels partits en el Govern". > Més informació [::]