Ridao respòn a Mas que ha d'escollir entre la ‘il·lusió' de la proposta d'ERC o la ‘frustració' de continuar amb el PP

La Permanent Nacional d'ERC es reunirà aquest dilluns amb caràcter monogràfic —un cop finalitzats els actes d'homenatge a Lluís Companys en motiu del 61è Aniversari del seu assassinat— per debatre sobre els principals eixos de la intervenció de Josep-Lluís Carod-Rovira al debat de la moció de censura d'aquesta setmana. El portaveu d'ERC Joan Ridao ha subratllat que la probable abstenció de la seva formació no és cap gest de proximitat ni de llunyania cap a ningú, sinó un reforçament d'un projecte que vol sumar. En aquest sentit Ridao ha sortit al pas a les declaracions publicades al diari Avui en les que Artur Mas afirma que ERC haurà d'escollir entre CiU i PSC. El portaveu d'ERC li ha respost que "és CiU qui ha d'escollir, o la il·lusió que desprén la proposta d'ERC del Pacte Nacional per Catalunya que sumés totes les forces de tradició catalanista (CIU, PSC, ERC i IC-V), o continuar amb el PP —com els últims sis anys— i portar la seva gent a la frustració". > Més informació [::]