La secretària general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira

La secretària general d'Esquerra Republicana ha emplaçat a la formació a seguir treballant per posar la vida al centre de les decisions des dels valors republicans.

La secretària general d'Esquerra Republicana, Marta Rovira, ha donat el tret de sortida al Consell Nacional de la formació recordant que "el nostre objectiu polític és ajudar a la gent, i en moments com aquests, continuarem fent tot allò que sigui necessari per ajudar-los. Aquest és el nostre compromís".

Rovira ha destacat que la situació de pandèmia global és "complexa i difícil" i que tot el món està fent els mateixos esforços i aprenentatges: "aprenent, provant, potser equivocant-nos alguns moments, però encertant-la a d'altres. Però que ningú dubti, que hi deixarem la pell. Que hi serem per ajudar a la gent", ha afirmat.

La secretaria general ha remarcat que "davant de les crítiques, el soroll i la política de baixa volada és la important de recordar qui és Esquerra Republicana, d'on venim i per què som aquí". "No deixem de repetir-nos que som aquí per ajudar a la gent, per posar la vida al centre, amb valors republicans, responsabilitat i vocació de servei públic", ha insistit.

Un moment crític, crucial i delicat. Així ha definit Marta Rovira l'augment de contagis i els ingressos en els centres sanitaris i de cures intensives. Des de Ginebre, ha destacat que "cal evitar el col·lapse sanitari per poder gestionar aquesta segona onada i cal fer-ho amb els recursos i la capacitat que tenim en aquest moment".

Per altra banda, Rovira ha reivindicat que un nou estat d'alarma només és un instrument que "permet prendre més decisions per ajudar a la gent, però té els seus riscos i les seves mancances", i ha fet una crida a perseverar els drets i llibertats.

Per últim, la secretaria general ha denunciat la falta d'instruments, competències i marge de maniobra polític. “Cada segon que passa lluitant contra aquest virus i les crisis que ens ha deixat, és un segon més a favor d'aquesta República de justícia social i igualtats d'oportunitats que fa tants anys que perseguim i per la qual treballem", ha conclòs.

Etiquetes