Gabriel Rufián, acompanyat dels candidats al Congrés Montse Bassa i Joan Margall, i del candidat a l'alcadia de Girona, Quim Ayats

Esquerra Republicana anuncia que exigirà que es reobri la comissió d’investigació de les clavegueres de l’Estat i interpel·la al PSOE: “Tornaran a vetar-la o a tancar-la en fals?”

Esquerra Republicana torna a ser present arreu del país avui en el que s'anomena la “Macroparada”. En el marc d’aquesta jornada, el candidat republicà a les eleccions al Congrés, Gabriel Rufián, ha estat a Girona, juntament amb la candidata gironina i germana de Dolors Bassa, Montse Bassa. Des d’allà, Rufián ha recordat que “a nosaltres no només ens han espiat, sinó que ens han empresonat perquè som l’única amenaça real al Règim del 78”. I ha afegit: “coneixem tan bé les clavegueres de l’Estat que tenim el nostre president i candidat, Oriol Junqueras, a la presó”.

El candidat republicà s’ha solidaritzat amb les formacions polítiques que s’han vist afectades darrerament per les clavegueres de l’Estat, però els ha demanat reciprocitat, tot recordant que "alguns callaven quan a nosaltres ens perseguien, ens difamaven o ens empresonaven”. Per altra banda, Rufián ha estat contundent amb la connivència del PSOE. “Tornaran a vetar o a tancar en fals la comissió d’investigació de les clavegueres de l'Estat? Tornaran a vetar a Villarejo?”, ha preguntat a Sánchez i a Batet.

Coneixem tan bé les clavegueres de l’Estat que tenim el nostre president i candidat, Oriol Junqueras, a la presó
Gabriel Rufián Candidat a les eleccions al Congrés

I és que Esquerra Republicana ha anunciat que exigirà que es reobri la comissió d’investigació de les clavegueres de l’Estat. Una comissió que, tal com ha recordat Rufián, van tancar en fals PP, PSOE i Cs.

Etiquetes