Sabrià: “El que fa diferent el referèndum del 9N és el seu caràcter vinculant i la seva organització”

El portaveu nacional d‘Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha explicat que encetem una setmana clau en què es resoldran moltes qüestions sobre el referèndum amb bones perspectives, “el que fa diferent el referèndum del 9N és el seu caràcter vinculant i la seva organització que demà explicarem”.

Sabrià ha destacat que la determinació del Govern és també la determinació dels catalans i catalanes, “una vegada més, la majoria dels ciutadans de Catalunya manifesten que volen votar”, però a més, que “ho faran malgrat qualsevol impediment que els vulgui posar l’estat espanyol. Votarem, votarem com sempre, el referèndum és imparable”, ha reblat.

El portaveu nacional d’Esquerra Republicana ha valorat molt positivament les dades conegudes a través d’enquestes de mitjans de comunicació que mostren que augmenta la credibilitat del Referèndum i es manté inalterable el resultat favorable al Sí. I això passa el dia abans que demà Junts pel Sí expliqui la llei que empara el referèndum, al matí amb un acte al Parlament davant els 135 diputats i al vespre davant la societat civil en un acte al TNC, que ha de reforçar encara més aquesta credibilitat.

El Govern compromès al 100%

Sabrià ha insistit que “tenim un Govern absolutament convençut del que està fent”, estem absolutament compromesos a fer la independència i a executar el resultat del referèndum l'endemà. El portaveu nacional d’Esquerra Republicana ha reiterat que “seguim amb el convenciment que allò que pot guanyar el país és molt més del que pugui arribar a perdre algú de manera personal”.