Simó: 'Ara és l'hora de bastir un acord polític transversal per dissenyar la Catalunya independent'

La portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Anna Simó, ha explicat que 'ara és l'hora de bastir un acord polític transversal per dissenyar la Catalunya independent'. Per tenir aquest Full de ruta Esquerra Republicana segueix marcant com a límit les Eleccions Municipals del mes de maig.

Simó ha recordat que 'Esquerra Republicana fa molts anys que tiba juntament amb la societat civil en aquest camí cap a la independència i hi seguirem treballant. El capital acumulat, la transversalitat acumulada amb totes les entitats del Pacte Nacional pel Dret a Decidir ens ha permès arribar fins aquí'.

La portaveu republicana ha assegurat que 'hem de convèncer la gent indecisa de cara al 27S amb arguments. El PP, el PSOE i el PSC, i C's són claríssims i treballen perquè no ens moguem o ens moguem enrere. Els sobiranistes també hem de ser clars de paraula i d'acció'.

Simó ha destacat que 'Esquerra Republicana és un partit independentista i no nacionalista, però més enllà de les definicions, el que és important, són les concrecions en el programa i les accions que cada formació política dins del sobiranisme estableix clarament de cara a assolir la independència. El que ha de veure la ciutadania són programes clars, propostes clares, un full de ruta clar'.