Tresserras es dóna d'alta com a militant d'Esquerra amb l'aval de Puigcercós i Benach

El conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació, Joan Manuel Tresserras, s'ha donat aquesta tarda d'alta com a militant d'Esquerra, amb el número 36.258, amb l'aval del president d'Esquerra, Joan Puigcercós, i el president del Parlament i número dos de les llistes per Barcelona, Ernest Benach.

Tresserras ha explicat que es dóna d'alta  'des del convenciment que al país han passat coses importants, hi ha hagut un canvi profund i una crisi del sistema polític que podria posar en risc conquestes molt importants' i davant aquesta situació 'l'independentisme com a acció democràtica i d'esquerres té com a referent organitzatiu Esquerra'.

El conseller ha afirmat que ha fet aquest pas també per reconèixer la tasca de 'milers de militants que treballen per aquest partit sabent que probablement mai no seran consellers' i que ho fa precisament ara, quan s'acaba la legislatura, per sumar-se a la tasca que aquestes persones estan duent a terme.

El president d'Esquerra, per la seva banda, després d'entregar-li el carnet de militant, ha assegurat sentir-se molt orgullós i satisfet perquè Tresserras s'hagi donat d'alta al partit, perquè com ha posat de relleu 'és un referent des del punt de vista acadèmic i com a generador d'opinió i de discurs sobre Catalunya en el context global'. 'Tresserras enforteix el projecte d'Esquerra', ha dit i 'amb aquesta alta no pensem en les eleccions, pensem en l'endemà, quan s'obrirà un nou escenari i l'aportació de Tresserras serà importantíssima'.