Dijous, 12 d'octubre de 2017

Esquerra Republicana suspén de militancia a Domingo Mir de l'Hospitalet de Llobregat

Esquerra Republicana ha obert un expedient disciplinari i ha suspès de militància amb efectes immediats al militant Domingo Mir, de la secció local de l'Hospitalet de Llobregat, que ha penjat a les xarxes socials un desafortunat comentari arran de l'accident aeri en què avui ha perdut la vida el pilot d'un avió militar.

Esquerra Republicana ha manifestat que aquest comentari ha estat fet des de l'àmbit estrictament personal i ha reiterat el seu enèrgic rebuig a aquestes manifestacions.

L'autor dels comentaris ja ha mostrat el seu penediment, ha demanat disculpes públiques, i ha presentat la seva dimissió del càrrec que exercia a l'executiva local. En qualsevol cas des d'Esquerra Republicana s'ha iniciat un expedient disciplinari per determinar les responsabilitats oportunes i fins a la resolució d'aquest expedient queda suspès de militància.

Esquerra Republicana manifesta el condol a familiars i amics del pilot que ha mort víctima de l'accident aeri.