inici esquerra.cat                                  |
  Inici  
  Presentació  
  Opinió  
  Documents  
  Presència  
  Organització  
  Càrrecs electes  
  Butlletí  
  Enllaços  
     
   

El delegat del Govern a les Terres de l'Ebre considera que l'aportació d'aigua de l'Ebre podria ser 'innecessària' gràcies a les pluges

El delegat del Govern a les Terres de l'Ebre, Lluís Salvadó, considera que la manifestació de la Plataforma en Defensa de l'Ebre (PDE) celebrada diumenge passat a Amposta 'com sempre, ha estat una demostració modèlica i de civisme de la gent de les Terres de l'Ebre'. D'altra banda, el delegat del Govern a les Terres de l'Ebre s'ha sumat a les declaracions fetes aquest dilluns per la ministra de Medi Ambient, Medi Rural i Marí, Elena Espinosa, manifestant que la recuperació de les reserves de les conques internes de Catalunya com a conseqüència de les pluges dels darrers dies, i de complir-se els pronòstics meteorològics previstos, 'l'aportació d'aigua de l'Ebre podria fer-se innecessària'.

Salvadó ha afegit que l'èxit de la convocatòria de la PDE 's'equipara amb el nivell de les manifestacions de fa uns anys', la qual cosa demostra 'la identificació de la gent del territori amb els valors del patrimoni de les Terres de l'Ebre i els principis de la Nova Cultura de l’Aigua'.
   
 
esquerra.cat/ebre

www.esquerra.cat/ebre