ORGANIGRAMA

Executiva Nacional

Durant els intervals de sessions del Consell Nacional, correspon a l’Executiva Nacional l’adequació a les circumstàncies de cada moment de la línia política d’Esquerra Republicana.

Formen part de l'Executiva Nacional: La Presidència; la Secretaria General; els membres que conformen la candidatura guanyadora del congrés nacional; la Presidència del Consell Nacional; la Presidència del Consell Municipal;la persona que ostenti la màxima representació d’Esquerra Republicana al Govern Balear, a la Generalitat de Catalunya i a la Generalitat Valenciana;els representants d’Esquerra Republicana que ostentin la presidència de les cambres legislatives; els presidents o portaveus d’Esquerra Republicana a les cambres legislatives; les persones que ostentin la presidència de les diputacions provincials o dels consells insulars; els representants d’Esquerra Republicana que ostentin la presidència dels grups municipals als ajuntaments de Barcelona, València, Palma de Mallorca i Perpinyà; les presidències del País Valencià, les Illes, les federacions regionals i la coordinadora de la Regió Metropolitana de Barcelona; el Portaveu Nacional i la Secretaria d’Organització de les JERC.

Sergi Sabrià Sergi Sabrià Portaveu i Vicesecretari general d'Imatge i Comunicació + informació   Mireia Mata Mireia Mata Vicesecretària General d’Entorn, Gestió del Coneixement i Dones + informació   Eduard López Eduard López Vicesecretari general d'Acció Política + informació   Isaac Peraire Isaac Peraire Vicesecretari general de Coordinació Interna, Territori i Organització + informació
Guillem Clapés Guillem Clapés Secretari d'Imatge i Comunicació i 2.0 + informació   Eva Baró Eva Baró Secretària de Gestió del coneixement + informació   Josep Ginesta Josep Ginesta Secretari d’Emprenedoria, Treball i Funció Pública + informació   Jordi Roig Jordi Roig Secretari de Finances i Administració + informació
Marta Vilalta Marta Vilalta Secretària d'Entorn + informació   Marc Sanglas Marc Sanglas Secretari de Política Municipal + informació   David Agustí David Agustí Secretari de Política Cultural, Educació i Esports + informació   Ricard Martínez Ricard Martínez Secretari de Política Territorial + informació
Gerard Gómez del Moral Gerard Gómez del Moral Portaveu Nacional de les JERC + informació   Dani Moliné Dani Moliné Secretari d'Organització de les JERC + informació