ORGANIGRAMA

facebook   twitter
Lloc i data de naixement Barcelona (Barcelonès), 23 d'octubre de 1971
Càrrec actual a Esquerra Secretari de Política Municipal
Càrrec institucional actual Diputat al Parlament de Catalunya pel Vallès Occidental.
- Membre de la comissió de Territori i Sostenibilitat
- Membre de la comissió d'Afers Institucionals
- Membre de la comissió de Reglament
Web personal http://blocs.esquerra.cat/msanglas
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Advocat. Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha realitzat diversos cursos i postgrau en matèria de règim local.
Trajectòria cívica Participa en diverses iniciatives socials de Sant Llorenç Savall, com la Comissió de Festes, el Ball de Gitanes o la Comissió de Reis.
Trajectòria política Militant d’Esquerra des de 1993. Cofundador de la secció local. President de la Federació comarcal del Vallès Occidental (2000-2009).
Trajectòria institucional Regidor de l'Ajuntament de Sant Llorenç Savall des de l'any 1995 fins el setembre de 2009. Regidor de Cultura, Joventut i Festes (1995-1999), Regidor d'Urbanisme, Ensenyament i Participació Ciutadana (2003-2007). Regidor d'Urbanisme i Educació i 1r tinent d'alcalde (2007-2009). Conseller Comarcal del Vallès Occidental (2003 - 2009).