ORGANIGRAMA

facebook   twitter
Lloc i data de naixement Vic (Osona), 25 de gener de 1977
Càrrec actual a Esquerra Secretària general
Càrrec institucional actual Diputada al Parlament de Catalunya per Osona.
- Membre de la comissió d'Afers Institucionals
- Membre de la Diputació Permanent
Web personal http://blocs.esquerra.cat/marta-rovira
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal És llicenciada en Dret per la Universitat Pompeu Fabra i en Ciències Polítiques i de l’Administració Pública per la Universitat Oberta de Catalunya. Ha exercit d'advocada, ha estat professora de Dret Administratiu a l’Escola de Policia de Catalunya i ha treballat a l'Agència Catalana de Cooperació.
Trajectòria cívica Vocal Secretària dels Joves Advocats de Catalunya (2006-2007). Responsable del Grup d’Advocats Joves de Vic (2004-2006). Membre de la Junta de Govern del Col·legi d’Advocats de Vic, en representació del Grup d’Advocats Joves (2004-2006). Membre de la Plataforma Solidària de la UPF (1999). Responsable de l’Associació d’Estudiants “Juristes sense Fronteres” a la UPF (durant anys acadèmics: 1997-1998, 1998-1999). Actualment, és sòcia de la colla castellera Sagals d’Osona i de la Creu Roja.
Trajectòria política Militant de la secció local de Vic des del 2005, membre de la sectorial de Justícia. Secretària Nacional de Política Internacional, Europea i Cooperació (2008-2011). Secretària General de l'Aliança Lliure Europea (2008-2012). Vicesecretària de política sectorial i programes, fins al 2011. Actualment és diputada i la secretària general d’Esquerra Republicana de Catalunya.