ORGANIGRAMA

Lloc i data de naixement La Seu d'Urgell, 03 d'abril de 1963
Càrrec institucional actual Diputada al Congrés
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal EGB, al Col·legi Públic de La Pobla de Segur (Lleida). BUP i COU al Col·legi Sagrada Família de La Pobla de Segur (Lleida). Llicenciatura en Dret per la Universitat de Barcelona. En finalitzar els estudis de la llicenciatura de Dret, va col·laborar amb la càtedra de Dret Civil de Lleida durant el curs 1987-1988 amb el catedràtic de Dret Civil, D.Carles Maluquer de Motes Bernet. Advocada en exercici des de l’any 1988, adscrita al Col·legi d’Advocats de Barcelona i Sant Feliu de Llobregat.
Trajectòria cívica Gerent de l’ Institut Municipal de Persones amb Discapacitat. Presidenta de l’Associació Catalana de Juristes Demòcrates 2003-2007. És sòcia de varies associacions de dones, Dona i Drets, associació federada en el Lobby de Dones de Catalunya i Themis.
Trajectòria política Regidora Portaveu d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona 2007-2011.