ORGANIGRAMA

Sergi Sabrià

facebook   twitter
Lloc i data de naixement Palafrugell, 02 de juliol de 1975
Càrrec actual a Esquerra Portaveu i Vicesecretari general d'Imatge i Comunicació
Càrrec institucional actual Diputat al Parlament de Catalunya pel Baix Empordà i la Selva
- Membre de la comissió d'Afers Institucionals
- Membre de la comissió sobre la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
- Membre de la comissió sobre el Frau i l'Evasió Fiscals i les Pràctiques de Corrupció Política
Regidor a l'ajuntament de Palafrugell.
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat Pompeu Fabra. Tècnic responsable del Programa Catalunya Hoy del Departament de Difusió de la Generalitat (2001-2003). Director de l’Institut Català del Suro (2008-2009). Secretari General de l'Associació d'Empreses Sureres de Catalunya (2008-2012).
Trajectòria cívica Patró de la Fundació Josep Pallach (2012). Patró de la Fundació Cultura (2012-...). Membre de l'ANC (Palafrugell per la Independència). Coordinador del Bloc d'Estudiants Independentistes-UPF (1999-2000).
Trajectòria política Cap de llista d’ERC a Palafrugell, com a independent, a les eleccions locals del 2007 en que es fa el salt de 1 a 4 regidors, un resultat que consolida a les eleccions del 2011. Ha estat primer tinent d’Alcalde de Palafrugell (2007-2009) i posteriorment Alcalde (2009-2011). Actualment és regidor a Palafrugell. Militant d’ERC des de juny del 2007.
Trajectòria institucional Cap de Relacions Externes i Internacionals del Departament d’Educació, formant part dels Gabinets dels Consellers Bargalló i Cid (2003-2006) i posteriorment responsable de l’Oficina del Delegat del Govern a Girona (2007-2008)