ORGANIGRAMA

Lloc i data de naixement Barcelona (Barcelonès), 17 d'octubre de 1989
Càrrec institucional actual Diputat al Parlament de Catalunya per Barcelona
Web personal http://gerardgomezf.wordpress.com/
Formació i trajectòria personal Estudiant de Periodisme a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Trajectòria cívica Membre de l'esplai del seu barri durant deu anys. Ha col·laborat amb diverses entitats i plataformes a nivell local. Membre impulsor de la Taula de Joves de Sarrià – Sant Gervasi així com de la Plataforma Barcelona Decideix. Col·laborador de la CAL i afiliat a la Intersindical-CSC.
Trajectòria política Militant de les JERC des de 2004 i d’Esquerra Republicana de Catalunya des de l’any 2007. A les JERC ha estat Secretari de Comunicació de la secció local (2004-2007) i a nivell regional (2005-2007). Ha estat el Portaveu de les JERC – Barcelona (2007-2011) i des del mes de març de 2011 és Portaveu Nacional de les JERC. Membre del Consell Nacional de les JERC des de l'any 2005 i del d'Esquerra des de l'any 2007.