ORGANIGRAMA

Josep Maria Freixanet

Lloc i data de naixement Vic (Osona), 01 d'octubre de 1956
Càrrec institucional actual Alcalde d'Olost
Formació i trajectòria personal Diplomat com a mestre, en l'especialitat de ciències socials per la Universitat de Barcelona (1978). Mestre i director del CEIP La Monjoia de Sant Bartomeu del Grau. Ha estat mestre del CEIP Joan XXIII de Balenyà (Hostalets). Ha participat en diferents escoles d'estiu, programes europeus (Comènius i Sòcrates), i xerrades i taules rodones sobre immigració, educació intercultural i funció directiva docent.
Trajectòria cívica És membre de la Unió Sindical de Treballadors de l'Ensenyament de Catalunya (USTEC), del Grup de Defensa del Ter (GDT), d'Òmnium Cultural i del Grup de Mestres d'Osona.
Trajectòria política Afiliat a Esquerra des de l'any 1987.
Trajectòria institucional Alcalde d'Olost. Regidor de l'Ajuntament d'Olost del 1995 al 2003. Conseller comarcal en el mandat 1999-2003. President del Consorci del Lluçanès. Diputat al Parlament de Catalunya des del 2003.