ORGANIGRAMA

Alfred Bosch

facebook   twitter
Lloc i data de naixement Barcelona, 17 d'abril de 1961
Càrrec actual a Esquerra President del Grup Municipal a l'Ajuntament de Barcelona
Càrrec institucional actual President del Grup Municipal a l'Ajuntament de Barcelona
Web personal http://www.alfredbosch.wordpress.com
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Llicenciat en Filosofia i Lletres per la UAB i doctor en Història per la UB. Ha sigut corresponsal de guerra en zones conflictives com el Pròxim Orient, Sri Lanka, Indoxina, Sud-Àfrica, Centre Amèrica, Europa de l’Est… Ha col·laborat de forma regular al Diari de Barcelona, l’Avui, el Temps, El Periódico i Catalunya Ràdio.

Durant molts anys s'ha dedicat a la docència universitària. Ha estat professor en diferents universitats del món: University of Chicago, University of London, University of Ibadan (Nigèria), Hood College (Washington) o la Universitat Pompeu Fabra.

Com a novel·lista, és autor de diversos llibres com l’Atles Furtiu, la trilogia de 1714 o Les Set Aromes del Món.
Trajectòria cívica Ha estat portaveu de la plataforma Barcelona Decideix, organitzadora d’una consulta sobre la independència de Catalunya l'abril de l'any 2011.
Trajectòria política Ha estat diputat d’ERC al Congrés dels Diputats del 2011 al 2015. Des del maig del 2015, és el regidor-president del grup municipal d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona.