ORGANIGRAMA

Lloc i data de naixement Alguaire, 09 de juliol de 1965
Càrrec actual a Esquerra Secretari de Finances i Administració
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Grau en Administració i Direcció d'Empreses per la UdL, Màster en Instruments i Mercats Financers per la UOC i Màster en Assessorament Fiscal pel CEF. Ha desenvolupat funcions directives durant més de 10 anys a l’empresa privada en el sector financer i d’assessorament d’empreses.
Trajectòria política Militant d’Esquerra Republicana de Catalunya des de febrer de 2000. Forma part de la SL d’Alguaire. Fou regidor de l’ajuntament d’Alguaire en la legislatura 2007-2011. Ha estat Secretari de Finances de la Federació Comarcal del Segrià i Secretari de Política Municipal de la Federació Regional de Lleida.
Trajectòria institucional Ha treballat com Assessor de Presidència a la Diputació de Lleida durant els anys 2007-2011 i ha format part de la Comissió Censora de Comptes del 2002 al 2011.