ORGANIGRAMA

Càrrec actual a Esquerra Secretari d'Anàlisi electoral i Estratègia
Càrrec institucional actual Secretari d'Afers Socials i Famílies
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la UB i professor d'Economia Social a la UB. Després de fer els cursos de doctorat en Investigació en Teoria Econòmica (1996-1998) comença a impartir l'assignatura d'Economia Social a la Diplomatura en Relacions Laborals de la UB i participa en l'elaboració del Llibre Blanc de l'Economia Social a Catalunya (2001). Del curs 2001-2002 s'integra a la UVic com a professor de Sociologia del Treball i de l'Empresa als ensenyaments d'Empresarials i d'ADE de la Facultat d'Empresa i Comunicació. Durant el 2003 entra com a adjunt al director del Pla Estratègic de la Uvic 2005-2010. Durant el 2005-2006 fou assessor del Departament de Comerç, Turisme i Consum i des del 2006-2011, Responsable de Planificació Estratègica i Projectes de Turisme de Catalunya del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa.
Trajectòria política Fou president del Bloc d’Estudiants Independentistes el 1994-1996, i representant dels estudiants al Consell Interuniversitari de la UB. Membre fundador de l’Associació Catalana de Professionals (ACP) el 1996. Militant d’ERC des del 2003, fou membre del comitè de Campanya de les eleccions europees d’Oriol Junqueras, 2009. Escollit Secretari Nacional d’Estratègia i Anàlisi el 2011, entra a formar part de l’Executiva Nacional d’ERC.