ORGANIGRAMA

Mireia Mata

Lloc i data de naixement Portbou, 01 de setembre de 1967
Càrrec actual a Esquerra Vicesecretària General d’Entorn, Gestió del Coneixement i Dones
Càrrec institucional actual Directora General d'Igualtat del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat
Email mmata@esquerra.cat
Formació i trajectòria personal Llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat Autònoma de Barcelona. Postgraduada en Gestió Cultural per la Universitat Ramon Llull. Màster en Alta Funció Directiva per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.
Membre del Cos Superior de la Generalitat de Catalunya, ha estat Coordinadora dels Serveis Territorials de Joventut, Responsable de l'Escola d'Administració Pública i Directora dels Serveis Territorials de Governació i Administracions Públiques a Girona. Membre del Col·legi d'Educadors i Educadores Socials de Catalunya.
Trajectòria cívica Membre Fundadora de l'associació Cor de Carxofa, de recuperació de la cançó improvisada, i de l'entitat d'Educadió en el lleure Xibalbà. Membre d'entitats culturals (Joventuts Musicals, Institut d'Estudis Empordanesos) i de protecció del Territori (IAEDEN, Legambiente), i el Moviment d'Objecció de Consciència. Sòcia d'Òmnium i ANC.
Trajectòria política Militant des del 2007. Secretària d'Organització de la Federació Regional de Girona (2012-2015).
Trajectòria institucional Regidora de l'Ajuntament de Figueres (mandats 2007-11 i 2011-15), Consellera Comarcal de l'Alt Empordà (2011-2012)