ORGANIGRAMA

Joan Puig

Lloc i data de naixement Blanes (Selva), 01 de desembre de 2011
Càrrec institucional actual Tinent d'alcalde i regidor d'Urbanisme i Mitjans de Comunicaci
Formació i trajectòria personal Fundador i gerent d'una societat anònima des de fa divuit anys.
Trajectòria política Milita a Esquerra des del 1992. El 1996 és elegit membre de l'Executiva Nacional per elecció directa del Consell Nacional i reelegit el 1998. L'any 2001 el Consell Nacional l'elegeix president del Consell Assessor Municipal i membre del màxim òrgan del partit, la Permanent Nacional.
Trajectòria institucional Va encapçalar la llista de Blanes a les eleccions municipals del 1995, i en va sortir elegit regidor. Reelegit el 1999 i el 2003, en aquesta legislatura és primer tinent d'alcalde i responsable d'Urbanisme i de Mitjans de Comunicació. Ha estat president del Consell Comarcal de la Selva (1999-2003) i des del 2003 és vicepresident de la Diputació de Girona i president de la Comissió de Cultura. Escollit diputat al Congrés de Madrid en les eleccions del 14 de març del 2004.