ORGANIGRAMA

Gervasi Aspa

Lloc i data de naixement Deltebre (Baix Ebre), 19 de juny de 1958
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Diplomat en Magisteri per la Universitat de València. Professor de català. Professor de secundària a l'IES de Deltebre, actualment en excedència.
Trajectòria cívica Membre de la Plataforma en Defensa de l'Ebre. Soci col·laborador de Metges Solidaris de Catalunya. Forma part del Casal Jaume I de Calaceit i d'Acció Cultural del País Valencià. Apadrina un nen a Matagalpa (Nicaragua) i és promotor de la Marxa per la Solidaritat que es fa a Deltebre per recaptar fons per als nens i nenes desvalguts de Nicaragua i d'altres llocs d'Amèrica Central. Membre d'Òmnium Cultural. Soci de la Penya Barcelonista i de la Penya Cicloturista de Deltebre.
Trajectòria política És membre fundador de la Federació Regional d'Esquerra a les Terres de l'Ebre, partit en què milita des de l'any 1998 i que presideix en l'actualitat. En les darreres eleccions municipals va ser cap de llista, i ara és primer tinent d'alcalde i regidor de Presidència, Medi Ambient, Ensenyament i Cultura de l'Ajuntament de Deltebre. Ha estat conseller comarcal del Baix Ebre, càrrec que va deixar per ocupar el de diputat d'Esquerra a la Diputació de Tarragona. Representa la Diputació de Tarragona a la Comissió Sectorial d'Educació de la Federació de Municipis de Catalunya, en la qual forma part del Consell Escolar Territorial de les Terres de l'Ebre com a representant de l'FMC al Departament d'Educació.